نحوه انجام معاملات Alpari نحوه انجام معاملات Alpari

فارکس حرفه ای

كپي معاملات در بروكر آلپاري

كپي معاملات بروكر آلپاري | كپي تريدينگ آلپاري
بسيار پيش مي آيد كه افرادي به معاملات فاركس علاقمند باشند اما به دلايل زير نتوانند به آن ورود كرده و كسب درآمد كنند :

نداشتن زمان كافي براي گذراندن دوره هاي آموزشي
نبود فرصت كافي براي ساخت و توسعه استراتژي معاملاتي
عدم توانايي در تحمل فشار عصبي معاملات مالي
اما آيا براي مشكل اين افراد راه حلي هم هست ؟
جواب مثبت است.


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

اگر به دنبال راهي براي سرمايه گذاري و كسب سود از دانش ديگر معامله گران هستيد، هميشه در بروكر آلپاري و پس از گذراندن مرحله ثبت نام در بروكر آلپاري امكان كپي معاملات در دسترس شما وجود دارد. كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و بروكر آلپاري فارسي نيز از اين قائده مستثني نيست.

 

 

 

كپي تريدينگ بروكر آلپاري چيست؟
با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ شما مي‌توانيد در كابين بروكر آلپاري مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي آلپاري اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

قابليت معاملاتي كپي Copy Trading در بروكر آلپاري كه با نام سيگنال هاي معاملاتي Trading Signals در اختيار مشتريان قرار گرفته است، يكي از امكانات ويژه‌اي است كه به بسياري از سرمايه گذاران مي‌تواند كمك كند به راحتي سودآوري كنند.

در واقع با استفاده از سيگنال هاي بروكر آلپاري كه از طرف ديگر معامله گران كه در اينجا به آنها فراهم كننده سيگنال گفته مي‌شود ارائه مي‌شود، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند.

در اين برنامه معامله گراني كه سيگنال را براي ديگر معامله گران در دسترس قرار مي‌دهند مي‌توانند از سودآوري اضافه‌اي بهره مند شوند.

 

مقدمات كپي معامله آلپاري | مقدمات كپي تريدينگ آلپاري
كپي معامله در بروكر آلپاري به پيش نيازهايي وابسته است كه قبل از آغاز كپي كردن بايد آنها را انجام دهيد. به منظور شروع به استفاده از قابليت كپي معاملات در بروكر آلپاري، بايد چند گام مهم را در وب سايت اين بروكر دنبال كنيد.

در ابتدا شما بايد در يك حساب بروكر آلپاري ثبت نام كرده يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد.

در قدم بعدي، شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما در آلپاري ايران مطابقت داشته باشد.

پس از اين گام، نياز داريد كه حساب معاملاتي خود را تاييد يا احراز هويت كنيد تا بتوانيد به طور امن به معامله بپردازيد.

در نهايت آخرين گام به واريز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتي آلپاري مربوط مي‌شود. پس از آن به راحتي مي‌توانيد به كپي معاملات پرداخته و صبر كنيد تا مدير استراتژي با سرمايه شما برايتان سودآوري كند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

در بروكر آلپاري به منظور استفاده از امكانات كپي تريدينگ آلپاري شما بايد از پلتفرم معاملاتي متاتريدر 4 بهره بگيريد. حداكثر اهرم يا لوريجي كه در بروكر آلپاري در دسترس مشتريان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهاي معاملاتي و شرايط خود مي‌تواند گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه با بررسي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه در بروكر معاملاتي آلپاري سه نوع حساب معاملاتي وجود دارد. حساب نانو، حساب استاندارد و حساب ECN. هر سه اين حساب ها داراي نيازمندي ها و اهرم متفاوتي هستند.

در زمان كپي معاملات يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بين قيمت Bid و Ask است و اين تفاوت هر چقدر كمتر باشد، به نفع شماست.

در بروكر آلپاري چندين نوع اسپرد آلپاري مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغير وجود دارد. اسپرد هاي ثابت همانطور كه از نامش مشخص است، در شرايط مختلف ثابت مي‌ماند. از طرف ديگر اسپرد شناور و اسپرد متغير به شرايط بازار بستگي دارد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

? نام بروكر
آلپاري | Alpari
? وبسايت اصلي
وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب
افتتاح حساب در آلپاري
? پشتيباني به زبان فارسي
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
?امكانات كپي تريد آلپاري
در وبسايت فراهم شده است
?حداقل واريز كپي تريد آلپاري
100 دلار، 100 يورو يا 100 پوند
⚡زمان به روز رساني حساب سرمايه گذاري
به روز رساني ‌هاي 1 دقيقه‌اي
?امنيت كپي تريد
كاملا امن و قابليت مشاهده حساب تنها براي شما
 

آموزش كپي معاملات در آلپاري
نحوه كاركرد سيستم كپي معاملات بسيار ساده است. اگر شما تجربه كمي در معامله كردن داريد، مي‌توانيد به راحتي مديران استراتژي را از طريق وب سايت بروكر آلپاري انتخاب كرده و به طور اتوماتيك شروع به كپي كردن معاملات بكنيد.

فراهم كنندگان سيگنال هاي معاملاتي آلپاري با اجازه دادن به سرمايه گذاران و معامله گران ديگر براي كپي معاملات آنها، اين فرصت را به آنها مي‌دهند كه تجربه باارزشي در بازارهاي فاركس به دست آورند.

براي مثال فرض كنيد كه شما داراي يك سرمايه اوليه 2 هزار دلاري هستيد و يك مدير استراتژي آلپاري را انتخاب مي‌كنيد كه در معامله بعدي خود 500 دلار سودآوري مي‌كند. با استفاده قابليت كپي معامله، در اين شرايط مدير استراتژي 10 درصد يعني 50 دلار دريافت كرده  و براي شما 450 دلار سود باقي مي‌ماند كه به سرمايه اوليه‌تان اضافه مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه به منظور شروع كپي كردن معاملات در بروكر Alpari، بايد حداقل 100 دلار به حساب معاملاتي خود در اين بروكر واريز كرده باشيد. پلتفرم معاملاتي آلپاري از ظاهر و كاركرد كاربرپسند و ساده‌اي بهره مند است و به طور امني مي‌توانيد از آن براي كپي معاملات از طريق دستگاه هاي دسكتاپ يا موبايل آلپاري خود بهره بگيريد.

در واقع در حالي كه از طريق آموزش كامل بروكر آلپاري با بازارهاي فاركس در حال آشنايي هستيد و تكنيك هاي بسياري را از حرفه‌اي ترين معامله گران مي‌آموزيد، در كنار آن به سودآوري قابل توجهي نيز مي‌توانيد دست پيدا كنيد. روند استفاده از سيگنال هاي ارائه شده، بسيار ساده است:

افتتاح حساب در آلپاري
باز كردن يك حساب معاملاتي در بروكر آلپاري
مشترك شدن در سيگنال هاي معاملاتي ارائه شده توسط معامله گري كه خودتان انتخاب مي‌كنيد.
براي اينكه بتوانيد فراهم كننده سيگنال خود را بهتر انتخاب كنيد، مي‌توانيد از بخش رتبه‌ بندي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 آلپاري و متاتريدر 5 آلپاري بهره بگيريد. شما مي‌توانيد معامله گران برتر را بر اساس سودآوري آنها، اهرم، تعداد مشتركان و غيره مرتب كنيد و بهترين گزينه را طبق شرايط و اولويت هاي خود برگزينيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

مزاياي كپي معاملات در آلپاري
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است.

با  بررسي بروكر آلپاري به صورت كامل متوجه خواهيد شد شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود.

همينطور در هنگام استفاده از قابليت كپي معاملات، شما نيازي به تلف كردن وقت خود براي توسعه سيستم معاملاتي خود نداريد و همه چيز براي شما مهيا است تا از سرمايه خود سودآوري كنيد.

علاوه بر اين ديگر نيازي نيست به طور مداوم شرايط بازار فاركس آلپاري و نمادهاي مختلف را دنبال كنيد. زماني كه از كپي معاملات بهره مي‌گيريد، همه چيز به طور اتوماتيك انجام مي‌شود.

يك مورد ديگر كه ممكن است به آن كم توجهي شود،‌ فشار رواني است كه به عنوان معامله گر بايد تحمل كنيد. بسياري از معامله گران تازه كار آلپاري نمي‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر يا سودآوري كنار بيايند و از مسير منطقي منحرف شده و سرمايه خود را به باد مي‌دهند.

در هنگام انجام معاملات يكي از بزرگترين مشكلات تريدر هاي تازه كار مديريت فشار هاي عصبي معاملات است. اين فشار ها با مكانيزم هاي زير مانع از تمركز مناسب و اخذ تصميمات درست مي شوند :

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

فشار هاي عصبي امكان صحيح فكر كردن را سلب مي كنند و باعث اخذ تصميم هاي عجولانه و پر ريسك مي شوند
اين احتمال وجود دارد كه پس از چند مورد ناكامي، معامله گر روحيه خود را از دست بدهد و تصميمات اشتباهي بگيرد
فشار هاي عصبي امكان سنجش صحيح قابليت ها و فرصت ها را كم رنگ مي كند و در مجموع به ضرر معامله گران تمام مي شود
اما خبر خوب اينكه در كپي تريدينگ ديگر لزومي به تحمل اين شرايط عصبي وجود ندارد و مي توانيد همه مشكلات بازار هاي مالي را به يك معامله گر حرفه اي بسپاريد و خود تنها در سود و زيان آن شريك باشيد.

 

نكات منفي و مشكلات كپي معامله آلپاري
مانند هر استراتژي و قابليت ديگري در بازارهاي معاملاتي، كپي ترينديگ آلپاري نيز داراي معايب و نكات منفي خود است. همانطور كه معامله با ربات هاي فاركس آلپاري داراي نكات مثبت و منفي خود است.

يك موردي كه بايد با جديت به آن توجه داشته باشيد اين است كه هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك براي ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است.

مورد ديگر اين است كه در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

همينطور يك مورد بسيار مهم اين است كه اگر به دنبال رشد و افزايش دانش معاملاتي خود هستيد علاوه بر يادگيري نحوه كار با كابين شخصي آلپاري، كپي معاملات چندان كمكي به شما نمي‌كند و حتي پس از سالها نيز ممكن است براي سودآوري به ديگر معامله گران وابسته باشيد.

 

آموزش سودآوري به عنوان مدير استراتژي آلپاري
چيزي كه باعث مي‌شود سيستم كپي معاملات در بروكر آلپاري جذابيت بيشتري پيدا كند اين است كه شما نيز به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد.

اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌شان و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد.

گام هاي تبديل شدن به يك مدير استراتژي نيز به سادگي كپي كردن معاملات است:

افتتاح حساب در بروكر آلپاري
احراز هويت حساب خود در بخش كپي تريد آلپاري
فعال كردن قابليت به اشتراك گذاري سيگنال ها از طريق حساب آلپاري
شروع به معامله
به اشتراك گذاري موفقيت هاي خود در شبكه هاي اجتماعي
فراموش نكنيد كه به عنوان يك مدير استراتژي در بروكر آلپاري شما به ابزار و برنامه هاي پيشرفته‌اي دسترسي خواهيد داشت و به وسيله اين ابزارها مي‌توانيد معامله گران و سرمايه گذاران بسياري را در آلپاري به جمع دنبال كنندگان خود اضافه كنيد.

اين دنبال كنندگان به طور اتوماتيك معاملات و سيگنال هاي شما را كپي مي‌كنند و به شما كمك مي‌كنند از طريق كميسيون هاي آلپاري دريافتي سودآوري كنيد.

با تبديل شدن به يك مدير استراتژي در طرح كپي تريد آلپاري، شما مي‌توانيد از مهارت هاي معاملاتي خود نه تنها براي سودآوري در بازار فاركس آلپاري بلكه براي دريافت درصد كميسيون تا 40 درصد از طريق سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند، بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

از جمله امكانات و مزاياي مدير استراتژي آلپاري مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

يك صفحه شخصي آلپاري كه به شما اجازه مي‌دهد سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند را ببينيد و مديريت كنيد.
استراتزي هايي كه در حال سودآوري مي‌توانند در حالت خصوصي باقي بمانند.
دسترسي به بيش از يك حساب معاملاتي آلپاري.
نظارت آني بر روي عملكرد معاملاتي با به روز رساني هاي يك دقيقه‌اي.
شهرت و جمع كردن دنبال كنندگان بيشتر از طريق صعود در جدول مديران استراتژي برتر.

 

 

سوالات متداول كپي تريدينگ آلپاري
آيا امكان كپي تريدينگ در تمامي حساب هاي معاملاتي آلپاري وجود دارد؟
بله، در بروكر خوش نام آلپاري فارغ از اينكه كداميك از حساب هاي نانوِ ?، استاندارد ? و يا ECN ? را انتخاب كرده باشيد مي توانيد با افتتاح حساب در آلپاري از مزاياي كپي تريدينگ ? بهره مند باشيد.

 

آيا پشتيباني آلپاري در مورد امكانات كپي تريدينگ هم مشاوره هاي لازم را ارائه مي كند؟
بله،‌ اگرچه در وبسايت فارسي زبان ?? اين بروكر توضيحات كاملي در اين زمينه وجود دارد اما در صورت نياز مي توانيد از طريق لينك هاي پشتيباني تلگرام آلپاري و پشتيباني واتساپ آلپاري با تيم پشتيباني آلپاري ☎️ در تماس باشيد.

 

مدير استراتژي در آلپاري چيست؟
شما به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي ??‍? تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد. اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌ آنها و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد و به راحتي به برداشت از بروكر آلپاري بپردازيد.

 

مزاياي كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است. شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود. همينطور امكان استفاده از ربات معامله آلپاري در اين زمينه وجود دارد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

ريسك كپي معامله آلپاري چقدر است؟
هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد و مديريت ريسك آلپاري مناسبي نداشته باشيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است. همينطور در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/12/22 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

راه هاي مديريت استرس معاملات

راه هاي مديريت استرس معاملات

 
براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
????آموزشي تصويري
راه هاي مديريت استرس معاملات 
????گروه آموزشي
سرمايه گذاري و بورس
????شماره جلسه
04232
????مدرس
امين افشاري
????زمان
04232
????قابل مشاهده
كانال آپارات
????لينك مشاهده
كانال يوتيوب
استرس در معاملات مي‌تواند به راحتي بر روي تريدهاي شما اثري منفي داشته باشد. اما اگر فرد تريدر بتواند از اين احساسات به نفع خود استفاده كند ميتواند چالش معامله گري را از پيش رو بردارد

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

چگونه با خيال راحت معاملات سود مندي داشته باشيم؟
احساسات خودرا بپذيريد
اولين قدم براي غلبه بر استرس پذيرش آن است. انكار نكنيد كه احساس ترس، اضطراب يا ازدست رفتن سرمايه داريد زمان هايي كه اين احساسات به سراغ شما مي آيد را يادداشت كنيد با انجام اين كار ميتوانيد دقيق تر و عميق تر دلايل و زمان هايي كه اين اتفاق مي افتد را بررسي كنيد

هنگامي كه ذهن‌تان غرق در احساسات زياد و مختلف مي‌شود، سخت است كه ذهن‌تان را آزاد كنيد و بر عوامل مرتبط با معاملاتتان تمركز كنيد اگر روزي در اين موقعيت گرفتار شديد، يك نفس عميق بكشيد و كمي از نمودارها فاصله بگيريد در اين حين به افكارتان نظم بدهيد و احساساتي را كه ممكن است بر تصميم‌گيري شما اثري منفي داشته باشد، كنار بگذاريد.

 

دلايل اين احساسات را پيدا كنيد

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 
خيلي زود منشأ استرستان را پيدا كنيد و هرچه زودتر آن را از بين ببريد اگر منشأ استرستان را پيدا كنيد، مي‌توانيد متوجه شويد اضطراب شما به جا است يا نه! گاهي فقط يك ارزيابي منصفانه از شرايط لازم است تا بتوانيد ذهن‌تان را آزاد كنيد و به چشم‌انداز درستي برسيددر بعضي موارد اگر علت استرس‌تان را متوجه شويد مي‌توانيد در آينده هم مانع ايجاد استرس شويد. مثلا اگر متوجه شويد كه وقتي ترس بر شما غلبه مي‌كند و زمان انتشار اخبار تصميم‌هاي نسنجيده مي‌گيريد، از اين به بعد قبل از رويدادهاي مهم معاملاتتان را مي‌بنديد

شما مي توانيد از طريق راه هاي تلگرام و واتساپ با مشاورين فاركس حرفه اي در ارتباط بوده

و با دانلود نحوه ي افتتاح حساب، در بروكر معتبر آلپاري، كه يكي از بهترين بروكر ها است ، افتتاح حساب كرده و واريز و برداشت ريالي همراه با سيگنال هاي VIP روزانه را دريافت كنيد.

 

فايل پي دي اف راهنماي راه هاي مديريت استرس معاملات 

04-232-TradingFear-pforex-pdf

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.ap

راه هاي مديريت استرس معاملات

 
براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
????آموزشي تصويري
راه هاي مديريت استرس معاملات 
????گروه آموزشي
سرمايه گذاري و بورس
????شماره جلسه
04232
????مدرس
امين افشاري
????زمان
04232
????قابل مشاهده
كانال آپارات
????لينك مشاهده
كانال يوتيوب
استرس در معاملات مي‌تواند به راحتي بر روي تريدهاي شما اثري منفي داشته باشد. اما اگر فرد تريدر بتواند از اين احساسات به نفع خود استفاده كند ميتواند چالش معامله گري را از پيش رو بردارد

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

چگونه با خيال راحت معاملات سود مندي داشته باشيم؟
احساسات خودرا بپذيريد
اولين قدم براي غلبه بر استرس پذيرش آن است. انكار نكنيد كه احساس ترس، اضطراب يا ازدست رفتن سرمايه داريد زمان هايي كه اين احساسات به سراغ شما مي آيد را يادداشت كنيد با انجام اين كار ميتوانيد دقيق تر و عميق تر دلايل و زمان هايي كه اين اتفاق مي افتد را بررسي كنيد

هنگامي كه ذهن‌تان غرق در احساسات زياد و مختلف مي‌شود، سخت است كه ذهن‌تان را آزاد كنيد و بر عوامل مرتبط با معاملاتتان تمركز كنيد اگر روزي در اين موقعيت گرفتار شديد، يك نفس عميق بكشيد و كمي از نمودارها فاصله بگيريد در اين حين به افكارتان نظم بدهيد و احساساتي را كه ممكن است بر تصميم‌گيري شما اثري منفي داشته باشد، كنار بگذاريد.

 

دلايل اين احساسات را پيدا كنيد

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 
خيلي زود منشأ استرستان را پيدا كنيد و هرچه زودتر آن را از بين ببريد اگر منشأ استرستان را پيدا كنيد، مي‌توانيد متوجه شويد اضطراب شما به جا است يا نه! گاهي فقط يك ارزيابي منصفانه از شرايط لازم است تا بتوانيد ذهن‌تان را آزاد كنيد و به چشم‌انداز درستي برسيددر بعضي موارد اگر علت استرس‌تان را متوجه شويد مي‌توانيد در آينده هم مانع ايجاد استرس شويد. مثلا اگر متوجه شويد كه وقتي ترس بر شما غلبه مي‌كند و زمان انتشار اخبار تصميم‌هاي نسنجيده مي‌گيريد، از اين به بعد قبل از رويدادهاي مهم معاملاتتان را مي‌بنديد

شما مي توانيد از طريق راه هاي تلگرام و واتساپ با مشاورين فاركس حرفه اي در ارتباط بوده

و با دانلود نحوه ي افتتاح حساب، در بروكر معتبر آلپاري، كه يكي از بهترين بروكر ها است ، افتتاح حساب كرده و واريز و برداشت ريالي همراه با سيگنال هاي VIP روزانه را دريافت كنيد.

 

فايل پي دي اف راهنماي راه هاي مديريت استرس معاملات 

04-232-TradingFear-pforex-pdf

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 

arat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/22 ساعت: ۰۸ توسط:pforex :

انديكاتور Alpari قيمت ميانگين وزني زماني

ميانگين متحرك‌ها جزو محبوب‌ترين ابزار براي انواع مختلف معاملات هستند. معامله‌گران روزانه و معامله‌گران سوئينگ از آنها براي دنبال كردن قيمت ميانگين نمادهاي معاملاتي در يك باز زماني مشخص استفاده مي‌كنند.

معامله‌گران بر روي ميانگين متحرك‌ها تكيه مي‌كنند تا يك نماي كلي از حركت قيمتي ميانگين به دست بياورند و نويزها را ناديده بگيرند.

با وزني كردن ميانگين بر اساس عناصر مهمي مانند تغييرات قيمتي اخير يا مقدار حجم معاملاتي، معامله‌گران مي‌توانند الگوهاي قيمتي خاصي را پيدا كنند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

قيمت ميانگين وزني زماني (TWAP) چيست؟
قيمت ميانگين وزني زماني يا Time Weighted Average Price در واقع يك انديكاتور معاملاتي بر اساس قيمت ميانگين وزني است كه قيمت ميانگين يك نماد را در يك بازه زماني مشخص ارائه مي‌كند.

به زبان ساده، اين انديكاتور ميانگين قيمت يك نماد معاملاتي در يك بازه زماني مشخص شده به شمار مي‌آيد.

برخلاف قيمت ميانگين وزني حجمي (VWAP)، اين انديكاتور تعداد نمادهايي معامله شده در هر قيمت خاص را اندازه‌گيري نمي‌كند. شما مي‌توانيد TWAP را براي هر بازه زماني مشخص كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 


معامله‌گر در ابتدا قيمت باز شدن، بسته شدن، بالا و پايين را براي نماد معاملاتي در هر روز مشخص مي‌كند و در ادامه ميانگين آن قيمت‌هاي روزانه را براي هر روزي كه نماد را دنبال مي‌كند، پيدا مي‌كند.

براي به دست آوردن TWAP يا قيمت ميانگين وزني زماني، معامله‌گر ميانگين مربوط به ميانگين‌هاي روزانه را محاسبه مي‌كند.

 

نحوه‌ي محاسبه‌ي TWAP آلپاري
قيمت ميانگين وزني زماني با دريافت قيمت باز شدن، حداكثر، حداقل و بسته شدن از هر ميله و در ادامه محاسبه‌ي ميانگين اين ميانگين‌ها براي تعداد دوره‌هاي مشخص شده، به دست مي‌آيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 


براي مثال اگر شما به دنبال مقدار TWAP براي 20 دوره هستيد به شكل زير بايد عمل كنيد:

به دست آوردن ميانگين قيمت باز شدن، حداكثر،‌ حداقل و بسته شدن براي هر 20 ميله و ميانگين گرفتن از آنها با جمع كردن و در نهايت تقسيم بر تعداد دوره‌ها، انجام مي‌گيرد.‌

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/17 ساعت: ۱۹ توسط:pforex :

الگوي Alpari تغيير جهت دو قله

الگوي تغيير جهت دو قله (The Double Top) يك الگوي چارتي است كه از يك تغيير جهت قيمتي براي يك نماد معاملاتي خبر مي‌دهد.

ويژگي اصلي اين الگو، دو نقطه حداكثر يا قله‌ با يك فرورفتگي در ميان آنها است.

پس از قله دوم، انتظار يك ترند نزولي تند مي‌رود كه تمام سودآوري حاصل شده تا رسيدن به قله‌ها را جبران مي‌كند و انتظار مي‌رود به حركت كاهشي تند خود ادامه دهد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

به طور كلي الگوي تغيير جهت قيمتي دو قله، سيگنالي براي تغيير از وضعيت صعودي به نزولي براي بازه‌اي متوسط تا بلند مدت محسوب مي‌شود.

تشخيص الگوي تغيير جهت دو قله در آلپاري
يك الگوي تغيير جهت دو قله واقعي، معمولا داراي اين 6 ويژگي اصلي است:

1 – ترند قبلي: يك تغيير جهت دو قله بايد داراي يك ترند صعودي قابل توجه داشته باشد كه براي چند ماه يا بيشتر در بازار بوده است.

2 – اولين قله: اولين قله بايد به عنوان يك ادامه تدريجي از ترند صعودي قيمت به وجود بيايد.

تغيير جهتي كه در ادامه ايجاد مي‌شود بايد به عنوان نقطه‌ي كسب سود رايج پس از يك صعود بلندمدت و تدريجي، در نظر گرفته شود.

3 – فرورفتگي: در ادامه فرورفتگي بايد به 10 تا 20 درصد كاهش در حجم پايين برسد و براي مدتي ادامه داشته باشد.

4 – قله دوم: قله دمو بايد در ادامه‌ي حجم پايين و فرورفتگي ايجاد شده و حركتي باشد كه به قله قيمت را به بازه قله اول مي‌رساند.

نيازي نيست قيمت دقيقا به سطح مقاومت قله اول برسد اما قله دوم معمولا بايد در بازه 3 درصدي از قله اول قرار بگيرد.

 


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

5 – حركت كاهشي

حركت نزولي پس از قله دوم بايد به صورت تند با حجم بالا صورت بگيرد كه اغلب همراه با شكاف‌هاي كاهشي در قيمت نيز است كه فشار فروش را در بازار افزايش مي‌دهد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 


6 – شكست سطح حمايت

حركت نزولي از دو قله با يك شكست تند و قدرتمند از سطح حمايت كه توسط دو نقطه حداقل شكل گرفته توسط فرورفتگي ايجاد شده است، ادامه پيدا مي‌كند.

حركت نزولي بايد براي مدت زمان قابل توجهي قبل از يك تغيير جهت يا مكث، ادامه پيدا كند.

 

 

 

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/27 ساعت: ۱۸ توسط:pforex :

نحوه ثبت نام بروكر معتبر آلپاري Alpari فارسي

دانلود فايل راهنماي ثبت نام در بروكر آلپاري فارسي

نحوه ثبت نام بروكر معتبر آلپاري Alpari فارسي: براي افتتاح كابين تجاري در بروكر Alpari روي لينك زير كليك كنيد:

https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=1201185

شكل 1 : در صفحه ثبت نام بروكر آلپاري در مرحله اول، نام و نام خانوادگي را به انگليسي وارد نموده و پس از ورود ايميل و شماره موبايل، تيك تاييد شرايط توافقنامه را فعال كنيد. سپس روي دكمه ادامه كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

شكل 2: در مرحله دوم ثبت نام آلپاري، كشور محل اقامت خود را مشخص نموده و شهر خود را وارد نماييد، روي دكمه ادامه كليك كنيد (نحوه ثبت نام بروكر معتبر آلپاري Alpari فارسي).

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

شكل 3: در مرحله تاييد ايميل يا شماره موبايل براي افتتاح حساب تجاري آلپاري، روش دريافت كد را مخص نماييد. سپس اعداد مشخص شده را به قسمت چپ انتقال دهيد. براي دريافت كد روي دكمه مربوطه كليك كنيد.

روي دكمه "وارد كردن" كليك نماييد و اگر در قسمت معرف كد 1201185 را مشاهده نمي كنيد آنگاه آنرا به صورت دستي وارد نماييد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

شكل 4: پس از دريافت كد تاييد افتتاح حساب بروكر Alpari، آن كد را در قسمت :كد تاييد" وارد نماييد و روي دكمه "اتمام ثبت نام" كليك كنيد (نحوه ثبت نام بروكر معتبر آلپاري Alpari فارسي).

 

شكل 5: پس از وارد كردن اطلاعات براي ثبت نام در آلپاري فارسي، مي توانيد از رمز عبور ارسال شده به ايميل خود استفاده نماييد يا پسورد (رمز عبور) مورد نظر خود را انتخاب كرده و وارد نماييد سپس روي دكمه فعال سازي كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

شكل 6: در صفحه اصلي كابين معاملاتي بروكر آلپاري، در بخش حساب من روي ارسال مدارك كليك كنيد.

 

شكل 7: در قسمت اطلاعات شخصي، مي توانيد تمامي موارد را با توجه به مدارك شناسايي مانند پاسپورت يا كارت ملي خودتان وارد نماييد (نحوه ثبت نام بروكر معتبر آلپاري Alpari فارسي).

در بخش انتخاب مدارك شناسايي مي توانيد گذرنامه يا كارت ملي را انتخاب كرده و با كمك دكمه انتخاب فايل براي ارسال آن را آپلود كرده و روي دكمه ارسال كليك نماييد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

پس از افتتاح حساب و تكميل ثبت نام شما در بروكر آلپاري، مي توانيد با مشاوران ما در تلگرام يا واتسآپ تماس گرفته و از فايل هاي راهنما، دروس و فنون تريد موفق، سيگنال هاي روزانه و آخرين اخبار بازارهاي معاملاتي و بورس بهره ببريد.

 

 

 

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/13 ساعت: ۲۰ توسط:pforex :